Post by ocasonseki on Feb 10, 2022 2:41:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Shopping Mall Girl: Style Game 2022 version ▞▞▞
Het is een leuk spel, maar alleen in het begin. Daarna lijkt het saai en kunnen de winkels of niveaus alleen worden ontgrendeld als je het koopt.
ik heb deze game eerder gedownload en dit is verbazingwekkend, de jurken zijn niet zozeer, sommige zijn vergrendeld en er zijn er maar een paar, maar dan vind ik deze game ook leuk😐
eigenlijk is het een leuk spel, maar er zijn veel winkels om in die winkels te kopen, we kunnen maar een paar jurken kopen, niet allemaal, dus ik gaf 3 sterren aan de app. Bedankt
Ik vind deze app leuk, maar hij gaat zo laat open en advertenties komen zo vaak dat ik het niet leuk vind en een goede game die ik leuk vond, maar ik vind deze advertenties niet leuk en hij wordt zo laat zo slecht geopend 😞☹
het is een volledig meisjesachtig spel, eigenlijk vind ik het leuk, maar het was een beetje saai omdat er alleen make-up aankleden en aankleden was, enzovoort
het was leuk, maar je moet niet alles vergrendelen wat je weet. Ik hou niet van het downloaden van Coco-games, maar deze game was erg leuk, maar pls op je volgende game, maak niet alles wat interessant is, zeg door de volledige versie dat het vervelend is
Verschrikkelijk
De game is leuk, maar om de winkel te krijgen moet je betalen met ghana ciedi. je zou ons op zijn minst het geld in het spel moeten laten gebruiken om te betalen
Ik vind het een heel interessant spel. Ik heb dit spel al gespeeld in 2016 of 2017. Het is zo leuk spel. Modieuze jurken, toga's, jeans, broeken, shirts, jurken zijn hier verkrijgbaar. Elk type leeftijdsgroep is dol op deze game. Het is mijn favoriete game. Als je in lockdown wilt genieten, kun je deze game installeren. Het is een heel speciaal spel voor mij. Bedankt.😁😁
Jonge zoooo!!!! Cool echt wel 5 sterren iemand zij dit spel is cool dus ik heb het op mijn telefoon # knolpower, GAAF!!!!!!!!!!!!!
Beste app ooit van aankleden!!!! Maar wel jammer dat paar dingen geld kost en verder is alles leuk😊
Een beetje leuk
Dit spel is afschuwelijk. Ik zou het nul sterren geven als ik kon. Ten eerste is er niets dat gratis is. Alles in de winkels of in de make-up zit op slot of je moet ervoor betalen. Ten tweede zijn de advertenties te veel, ik bedoel, kom op!!!. Ten derde zijn de laatste itemgevechten te veel. Ik heb het net geïnstalleerd en het is al rommel !!. alsjeblieft, alsjeblieft, repareer het alsjeblieft!!! Enzovoorts!!
Het is het slechtste spel, het vroor te veel en het kost veel mb om te downloaden. Installeer dit spel nooit omdat het te veel problemen en problemen heeft in deze .😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Dit is een zeer interessant en leuk spel, ik vond dit spel erg leuk. Ik heb ook een paar dingen geleerd over winkelen, dus iedereen zou dit spel moeten downloaden en spelen. Dit is serieus een te goed spel. Ik zou willen voorstellen om meer soortgelijke spellen zoals deze te maken, ik weet zeker dat iedereen van de spellen zal genieten. Heerlijk spel.......
Exuly deze game is zo goed en leuk, maar deze game heeft een probleem, waarom elke keer als ik iets gratis push, maar er is een video die dat niet kan? Plis repareer het
Omg dat moest. Leuke game main jab kabhi bhi bore hoti hu to I ye game khel. Leti hu ik hou echt van dit spel 👍👍👍👍👍
Ik beoordeel 1 ster omdat het zoveel advertenties bevat! Ik kan niets ontgrendelen zonder echt geld te geven! Los dit probleem op. Negeer het kritieke probleem niet en al mijn vrienden hadden met dit probleem te maken...... Ik hoop dat deze recensie zal helpen.. Dank u.
Zo pritue cool
Heel veel reclames kijken en niet verder kunnen.
Het is een super leuk spel maar het is jammer dat het geld kost
Zelfs na de update blijven de vergrendelingen vergrendeld. Helemaal geen verandering
Ik ben dol op dit spel, maar elke keer dat de vergrendelde pas verschijnt, kan ik het niet afsluiten en ik moet het spel omhoog tikken. Voeg ook de kapper gratis toe. En mijn zus zou het geweldig vinden als je gebruikersnamen zou kunnen toevoegen en munten zou kunnen geven
Ik hou van dit spel, ik vind het erg amusant, want als je je verveelt, kun je dit spel gewoon spelen en dan zit je meteen goed, je zou dit spel uren kunnen spelen!
Ik vind het geweldig en alles behalve.. tbh het moet offline zijn. Ik kan het niet spelen als het niet offline was. Ik raad je aan om het te repareren. Ik hou ervan en alles. Maar het moet offline zijn. Met dank aan de persoon die dit spel heeft gedaan.
ik vind dit spel heel erg leuk, maar... het is al vergrendeld, wat me slecht maakt over dit spel. Ontgrendel de winkels, dan wordt het mijn favoriete spel en ik zal 2 sterren halen
Waarom ik van dit spel hou, laat me je vertellen. Ik ben dol op dit spel omdat het ons helpt nieuwe kledingontwerpen te maken Ik ben een ontwerper en ik ben dol op het maken van nieuwe, nieuw ontworpen kleding Ik krijg altijd ideeën van dit spel en dat helpt me echt om volledige kleding te ontwerpen, daarom ben ik hier dol op spel. Heel erg bedankt en ook deze game helpt in mijn leven om kleding te maken. Zo lief van je en bedankt.
Ik hou van dit spel😍. Mall Girl is het beste spel voor meisjes. Als we uitverkoop zien, gaan we winkelen. Deze game heeft ook uitverkoop. Om dingen te ontgrendelen, moeten we advertenties zien. Ik geef dit spel 5 sterren❤❤😊😊
Warest game zoals perfect wedding game voegt altijd toe voor het laatste itemgevecht voegt altijd toe, dus 1 ster voor je slechte werk werk hard om het doel te bereiken veel geluk
Maar ja iedereen is anders
het is een goed spel, maar het grootste deel van het niveau is vergrendeld zoals Zaza, kapsalon enzovoort. als je wilt kun je downloaden, maar het is niet zo'n interessant en walgelijk spel
Dit spel is goed, maar de meeste winkels zijn op slot We kunnen geen kapsels doen en andere winkels zijn op slot Dus doe alsof we online zijn of als we een internetverbinding hebben, we kunnen sommige winkels of dingen ontgrendelen Doe het alsjeblieft zoals dit alsjeblieft
Ik vond het leuk, maar toen heb ik het verwijderd. Ik download het opnieuw en tot een uur bleef ik wachten om het te spelen, maar toen heeft het slechts 1 megabyte gedownload. Ik ben niet succesvol geworden. Ik wil het terug downloaden
Shopping Mall Girl: Style Game Ajanviete eus
Wel een leuke spel, een aanrader dus😊😙
het is goed, maar sommige winkels zullen nooit ontgrendelen en je hoeft alleen in 2 winkels te spelen en het heeft geen zin als je alles hebt gekocht, dus vrienden, het is tijdverspilling en het is beter om babyspellen te spelen die op zijn minst leuk zullen zijn😈😈 😢😢😡😡😡😇😇😇😆😆😆😆
alles zit op slot in dit spel en je moet de winkels kopen die zo duur zijn
Deze game is perfect voor mij. Maar de meeste dingen zijn vergrendeld in deze game. De reden dat ik 5 sterren aan de game geef omdat er nieuwsgierigheid is om 👗 jurken en meer make-up haaraccessoires te ontgrendelen, nieuwsgierigheid naar winkelen, uitverkoop. Ik geniet veel van dit spel En het spel is goed, perfect 👍👍
Het is een heel goed spel, maar ik had een probleem dat we niet konden komen met nieuwe soorten make-up dingen. Dus ik geef 2 sterren
Bottle Flip 3D Casual udlj
Shopping Mall Girl: Style Game Priložnostne jcg
Vind het een leuke app maar jammer dat je moet betalen voor winkels
Deze app is leuk, maar ik geef hem een 3 omdat er veel advertenties zijn... Ik kan geen andere winkel openen vanwege de advertenties.. repareer deze app, want er zijn veel advertenties..🥺🥺
☑☑☑✔✔✔😀😀😁😁😂😘😘👍👍👍
Beste spel ooit . Maar sommige niveaus zijn geblokkeerd. Maak er een oplossing voor.
De meeste items en winkels zijn op slot en voor het ontgrendelen van die dingen moeten we geld geven. Dus ik vond dit spel leuk, maar daarom vond ik dit spel niet leuk.