(Android) Kitchen Scramble 2: World Cook huijauskoodigeneraattoripisteet
Feb 10, 2022 3:02:29 GMT -5
Post by ocasonseki on Feb 10, 2022 3:02:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen Scramble 2: World Cook IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattoripisteet ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen Scramble 2: World Cook 2022 version ▞▞▞
Omissa kommenteissasi totesit, että uudet päivitykset saapuvat nopeammin, mutta melkein kuukausi on kulunut ja me kaikki odotamme. EDELLEEN!!! Rakastan tätä peliä ehdottomasti, vihaan vain, että se kestää niin kauan täydentää elämää. Kestääkö se sinulta niin kauan, työskenteletkö sen eteen? Tule nyt, pidä kiirettä.
Riippuvuutta aiheuttava ja hauska!
Juuri aloitettu. Ei kuluta rahaa tavaroihin.
tämä peli on hauska, mutta se on aivan liian vaikea, ellet käytä siihen rahaa. on turhauttavaa, että tarvitset käteistä etukäteen
Rakastan peliä, mutta siitä on kuukausi, kun olen voittanut saatavilla olevat tasot. Päivitä ASAP.
Olen odottanut kuukausia, että tämä peli päivittää uuden pelipaikan Olen pelannut kaikkia kohteita ylöspäin, on kulunut kuukausia edellisen avaamisesta Nyt olen kyllästynyt pelaamaan samoja uudelleen
Sinun täytyy korjata ongelma päivittäisellä bonuksella! Se jäätyy ja sammuu sitten. Sitä on jatkunut perjantaista asti!
Hyvä peli, mutta en voi pelata tasoa 20 saarella 3. Olen lähettänyt sähköpostia, mutta ei vielä vastausta, voitko korjata tämän
Rakastan todella tätä peliä; Toivon kuitenkin todella, että tämä peli voidaan korjata. Tässä pelissä on liikaa bugeja. Olen pelannut tätä peliä nyt yli vuoden. Joka kerta kun pääsen tietylle tasolle, tämä peli aina kaatuu. En tiedä kuinka monta kertaa minun on pitänyt poistaa tämä peli ja asentaa se uudelleen siitä lähtien, kun olen sitä pelannut. Ja vihaan todella sitä tosiasiaa, että tämä peli ei pelasta edistymistämme kuten ensimmäinen Kitchen Scramble. Toivottavasti korjasit tämän sovelluksen lopullisesti!! Todella pettymys!!
3 tähteä. Miksei 5? Koska keittiötarvikkeiden päivittämiseen tarvittava rahamäärä on ERITTÄIN kallista. Peli on hyvä. Grafiikka on hämmästyttävää. MUTTA joskus, kun kosketat jotain, se ei mene läpi, joten sinun on napautettava sitä useammin kuin kerran, jotta se toimisi kunnolla.
Helppo asennus rakastaa grafiikkaa ja pelaamista. Se kuitenkin jäätyi hetkeksi
Se on hauska peli, joka sopii erinomaisesti muistiin ja käsien koordinaatioon.
Hauska peli Mutta... kestää viikkoja ennen kuin peliin lisätään uusia tasoja
Nautin todella tästä pelistä! paras kaikista muista kokkipeleistä, joita olen koskaan kokeillut, mutta minulla on ehdotus, koska uusien tasojen lisääminen kehitystiimiltä vie aikaa, olisi hienoa, jos pystyisimme toistamaan valmiita tasoja. nyt ei ole mahdollista pelata 3stared-tasolla. Kiitos paljon.
Peli on perseestä, kaatuu jatkuvasti, eikä kehittäjä tee mitään korjatakseen sitä.
Rakastan tätä ruoanlaittopeliä ja usko minua, olen pelannut useimpia niistä! Jos rupeaa tuplaamaan rahojasi riittää päivittämään kaikkea ja perustamaan uusia ravintoloita täysin päivitetyillä laitteilla jne. Ainoa valitukseni on, että ravintoloita on vain 3 🤔😐😑 Kehittäjät sanovat, että uusi tulee pian. Toivon niin, koska olen melkein valmis!
Rakasta peliä! Olen todella surullinen, että olen saavuttanut sen, mikä näyttää pelin päättyvän. Näen pian tulevan merkin.
Tämä peli voi olla lupaava, mutta vaatii korjausta... Pidin käynnistää laitteen uudelleen ja menetin edistymiseni lisää edistystä säästävä tulevaisuus Googlen tai Facebookin kautta kuten edellisessä Kitchen Scramble -pelissä! Koska on turhauttavaa tehdä kaikkea kaikki uudestaan. Kiitos!
Nautin pelistä, mutta kun se jäätyy, se ei purkaudu. Jonkun pitäisi valvoa tätä. Tämä peli on ollut jäässä koko päivän!!
Miksi seuraavan kuorma-auton avaaminen kestää niin kauan🤬
Kitchen Scramble 2: World Cook სხვადასხვა xrga
Loistava
Nautin pelistä, kunnes pääsin neljänteen ravintolaani. Neljäs ravintolani on ollut lukitsematta 2 kuukauden ajan. Olen sijoittanut rahaa tähän peliin, mutta sen avulla voin siirtyä neljänteen ravintolaan. Palauta rahani pankkitililleni tai anna minun jatkaa eteenpäin pelissä.
Nautin pelaamisesta, mutta kun saavutan taco-tason, se pysähtyy jatkuvasti. Tällä hetkellä en voi avata. Se toistuu toistuvasti "valitettavasti kitchen scramble 2 world cook on pysähtynyt". En ole saavuttanut "delicaseaa", koska aina kun saavutan "taco-tason", se pysähtyi ja minun on poistettava asennus ja asennettava uudelleen ja aloitettava alusta. 😠
Olisi mukavaa, jos lisäisit peliin lisää maailmoja.
He saavat sinut ajattelemaan, että tämä peli vaatii todellista taitoa tasojen voittamiseen. Ainoa tapa voittaa tasoja ei ole tason suorittamisen nopeus, vaan päivitysten määrä (päivitysainekset). Päivitykset vievät käteistä ja käteisen hankinnassa voitat aiemmat tasot. Ongelmana on, että he lukitsevat sinut tasolta 3 voiton jälkeen! Joten sinun on katsottava lisäyksiä tai ostettava kolikoita edistyäksesi. Roska.
Pelini jäi aiemmin jumiin tasolle 43, nyt olen 3. kuorma-autotasolla 15 ja samat asiat tapahtuu, heti kun poimin lihaa, peli jumissa. Näyttää siltä, että voit nauttia vain 5-6 tasosta ja sen jälkeen se menee huonosti. Jos tämä ei ratkea tai se toistuu, minun on poistettava peli
Peli kaatui, eikä se mene pidemmälle, ja se on täysin hirveää, koska pidin todella tästä pelistä. Ensimmäiset kaksi maailmaa, joita pelasin, olivat kuitenkin mahtavia ja nautin siitä, valitettavasti se kaatui ja minun piti poistaa se. Haluaisin todella saada 3 maailman loppuun.
Minä d/l peli pääsi 4. maailmaan ja sitten se kaatui, joten minun piti poistaa....d/l se uudelleen... piti aloittaa alusta uudelleen...pääsin 3. maailmaan ja alkoi kaatua uudelleen heti kun se latautuu, joten poistin juuri uudelleen..d/l ensimmäisen keittiön ryyppäämisen nyt toivoen, että se on enemmän kuin toinen nyt, koska en pitänyt siitä ensimmäisellä kerralla
Alkaa loistavasti, mutta ennen pitkää siitä tulee liian nopea ja mahdoton pysyä mukana
Ei voi sammuttaa mitään ääntä. Itse asiassa ei ole asetuksia, jotka pilaavat sen minulle. En halua, että kaikki ympärilläni ovat ärsyyntyneitä, kun aloitan ahmimisen.
Peli on alussa hauskaa. Kun tulet rekan luo kala- ja äyriäistarkastuksen jälkeen, siinä lukee "tulee pian". Pelaat aikaisempia kuorma-autoja yhä uudelleen ja uudelleen. Seuraavan ruokaauton avaaminen on mahdotonta. Niin pettymys, kun ottaa huomioon, kuinka hauskaa se on muutaman kuorma-auton alussa.
Kaatuu jatkuvasti! Harmillista, koska olen todella nauttinut pelaamisesta... peukut pystyssä, hanki tämä kuntoon ASAP!
Se on hauskaa, mutta se ei antanut minun pelata tasolle 6, ja sinun on odotettava päivittämistä, en ole varma, mitä voisin tehdä väärin.
Et voi pelata tätä peliä kunnolla, koska liian monta bugeja korkeammalla tasolla, korjaa tämä ongelma
Milloin lisäät uuden tason? Se päättyy Gyro Heroon.
Block Puzzle Gem: Jewel Blast Älypelit ieo
Rakastan peliä, mutta en saa ostamaani lisätehoa. Kaksi erillistä kertaa käytin 200 jalokivet lisävoimien ostamiseen, enkä koskaan saanut niitä. Joten minulla on 400 helmiä, eikä minulla ole tehoja.
Minulla ei todellakaan ollut niin paljon ongelmia. Olen lopettanut pelin, mutta siellä on "tulee pian" ravintola ja mietin milloin se tulee ennen kuin minun täytyy poistaa tämä ja löytää jotain muuta..
Toistaiseksi parempi kuin ensimmäinen...ilmaisena pelaajana en välitä mainoksista..se on hyvä vaihtoehto yrityksen tukemiseen, jos ei voi käyttää rahaa...kaikki näyttää toistaiseksi tasapainoiselta, mutta olen uusi pelaaja, joten muokkaan arvosteluani myöhemmin...
Latasin äskettäin pelin - UUDELLEEN. Ja pitää voiman sulkemisen. On todella vaikeaa nauttia pelistä täysin.
Rakastan tapoja, joilla tasot kovenevat, koska se tekee siitä haastavamman ja minustakin paljon jännittävämmän
Erinomainen peli ja mainokset ovat lyhyitä, joten vielä parempia.
Kolmannella tasolla peli ei lataudu, olen poistanut ja asentanut uudelleen ja vieläkään ei mitään, rakastan peliä, mutta se ei toimi
Rakastin ensimmäistä, rakastan myös tätä! Toivon todella uusia tasoja pian, olen riippuvainen!
Rakastan sitä. Tämä on täydellinen peli minulle. Ei niin vaikeaa ei niin helppoa. Rakastan sitä.
Kitchen Scramble 2: World Cook Казуални hywa
TÄMÄ ON ERITTÄIN MAHTAVA KEITTIÖ SCEAMBLE 2/WORLD COOK PELI/SE ON JÄNNITTÄVÄMMÄN; KUIN KAIKKI MUUT KEITTIÖPELIT; OLEN PELAANUT VIELÄ/MAHTAA/HOLY AWESOMEA, JA TODELLA SUOSITTELEN ERITYISESTI SITÄ ERITYISESTI KOKO PERHEENI JA MYÖS ERITYISESTI COCO/MY(ME)YSTÄVÄNI/PERHE/Jumalan siunaus, AVERMENEN ALL AWESOME KÄYNNISTÄMME RUOKKAAMME/PELIT/Jumalan siunausta....!!!! Ystävällisin terveisin KRISTUKSESTA JEESUKSESTA, AMEN, MS. KAREN DENISE(DENESE) MATTHEWS, RANDOLPH/MS. KAREN
Ei lataudu tablettiin. Rakastan ensimmäistä ja halusin pelata tämän, mutta otsikkoruutu ei latautunut.
Asennuksen poistaminen kahden kuukauden pelaamisen jälkeen. Ilmoitusten käynnistymisen ja nyt tason 4 taco-kuorma-auton häiritsemisen välillä - olen turhautunut. Pelasin muita Kitchen Scramblen versioita ja pidin siitä todella. Tämä vaatii paljon työtä.
Hauskaa!!!! Kuinka kauan minun täytyy odottaa, että seuraava maailma kehittyy. En malta odottaa uusien tasojen julkaisua. Hyvää työtä 👍👍👍👍👍